Lumivalko ja Ruusunpuna

Anna soitti eilen. Kaipaan häntä niin paljon ja tarvitsen häntä elämääni enemmän kuin ketään. Anyways, tämä runo on sinulle, Anna:



Lumivalko ja Ruusunpuna

Ei olisi minua ilman sinua,
ehkei mitään ilman sinua. 
Minä olen sinun varjosi
ja sinä olet minun kuvajaiseni. 

Mitä on välissämme?
Vain hiekkalaatikko, keinut ja parkkipaikka. 
Mutta sinä pyrähdät nauraen pihan yli luokseni.
Sinulla on ruusunpunaiset lettinauhat, 
ja omani ovat lumenvalkoiset.

Mitä on välissämme?
Vain vuosia ja vuosia eilisten todellisuutta
muistoiksi ja myyteiksi hämärtyneinä.
Vain mies, mies, miehiä.
Eikä kukaan heistä ollut yhtä rakas. 

Mitä on välissämme, sisareni, rakkaani?
Ei mitään ole välissämme,
ei kukaan ole välissämme. 
Vain minun ajatukseni leijailemassa ympärillämme.
Poimit ne ilmasta hymyillen,
itse kasvattamasi hedelmät. 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Eroottinen päiväuni

Kun paras ystävä ghostaa

Kuinka paljon silloin rakastit minua, kun petit?

Kiitos ja näkemiin

Kriisin jälkeen

Muuri välillämme

Siedätyshoitoa häpeään

Tuskinpa soitan takaisin.