Viimeinen ilta

Luulenpa, että näin Hänen Täydellisyytensä juuri viimeistä kertaa. Huokaan. Olen kauhean väsynyt. Huomenna tähän aikaan nukun kotona, omassa sängyssäni. 

Siis istuin aiemmin terassilla, tuossa parin metrin päässä, kun näin hänen tulevan. Hän haki kahvia ja jonkin drinksun ja istui vastapäiseen pöytään. Tällä kertaa hän oli tulossa rannalta eikä ollut yhtä raikas kuin aina yleensä, mutta hän oli aivan yhtä upean näköinen yhtä kaikki. Hänellä oli farkkushortsit, vaaleansininen paita joka oli auki alas hoikalle, ruskealle, hikipisaroita helmeilevälle rinnalle ja aurinkolasit, jotka kätkivät hänen ilmeensä. 

Nauroin ja puhuin vanhempieni kanssa, en enää edes muista mistä aiheesta, koska ajatukseni olivat muualla. Katselimme toisiimme: hän tyynesti ja laiskan kiinnostuneesti - minä ujosti ja innokkaasti. Lopulta tajusin, että olin kokonaan unohtanut osani. Minun piti olla maailmannainen, sivistynyt, puoli-ivallinen - ei tällainen lapsellisen ihastunut murkkuapina!

No se siitä - se oli viimeinen kerta. 

Tämä odottelu on tappavan tylsää. Pelasimme korttia ja kävimme syömässä. Olen väsynyt, väsynyt, väsynyt. En haluaisi mennä kotiin!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Eroottinen päiväuni

Kun paras ystävä ghostaa

Kuinka paljon silloin rakastit minua, kun petit?

Kiitos ja näkemiin

Kriisin jälkeen

Muuri välillämme

Siedätyshoitoa häpeään

Tuskinpa soitan takaisin.