Kolmet treffit



Ensimmäiset treffit olivat kotikaupunkilaisen Aten kanssa. Hän saatteli minua kotiin yökerhosta, jossa olimme tavanneet. Matka venyi, ja lopulta istuimme entisen lukioni rappusilla aamukuuteen asti juttelemassa. Jalkamme kastuivat sulavassa sohjossa, ja palelimme navakassa tuulessa, joka tuoksui jo hieman keväältä. 

Atte sanoi sinä yönä, että olin "tyttö, joka ei lähtisi kenen tahansa matkaan." Se sai minut tuntemaan itseni nuoreksi, uudeksi ja puhtaaksi - ja vanhaksi, kyyniseksi ja valheelliseksi. 

Kävimme seuraavana päivänä kahvilassa. Hän oli edelleen jotenkin suloinen. Tuntui, että hän puhui juuri minulle. Että hänellä ei ollut vielä valmiita laineja, kaavoja ja metodeja, joita naisiin soveltaa. 

Vaihtelimme yhteystietoja, ja hän ryntäsi bussipysäkilleen. Kello oli vasta kymmenen, eikä oma linja-autoni ollut lähdössä yli puoleen tuntiin. Päätin pasteerata toiselle puolelle keskustaa ja lähteä tapaamaan DJ:tä.

DJ on aina kiehtonut minua, ja meillä on vuosia pitkä flirttailuhistoria. DJ ei ole koskaan ollut oikein todellinen, vaan pikemminkin fantasiani. Suosikkipelini ja -leikkini tässä kaupungissa.   Edellisenä iltana olin ollut hänen baarissaan. Olimme tanssineet hitaita parin metrin päässä toisistamme ja katselleet toisiamme silmiin pariemme olkien yli. 

Kerrankin en tapani mukaan jäänyt vatvomaan, vaan päätös tavata oli nopean päähänpiston tulos. 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Eroottinen päiväuni

Kun paras ystävä ghostaa

Kuinka paljon silloin rakastit minua, kun petit?

Kiitos ja näkemiin

Kriisin jälkeen

Muuri välillämme

Siedätyshoitoa häpeään

Tuskinpa soitan takaisin.