Rakkautta rappukäytävässä

Lauantaiyönä tulimme tanssimasta molemmat iloisesti humalassa.Suutelimme taksin takapenkillä ja aloimme riisua toisiamme heti eteisessä. "Vie minut rappukäytävään", kuiskasin haluten järkyttää häntä, mutta Jarkko työnsi minua edellään keittiön pöydälle. Olimme edelleen puoliksi pukeissa. ja hameeni rullautui ylös vyötäröni ympärille, kun hän tuli sisääni. "Mä haluan naida sua", Jarkko sanoi hitaasti ja käheästi, nauttien sanoistaan ja minä taivuin kaarelle melkein tiedottomana nautinnosta. Sitten hän nosti minut syliin ja kantoi eteiseen, haparoi toisella kädellä varmuuslukkoa, avasi oven ja laski minut rappukäytävän kylmälle lattialle. Hissin ovesta lankesi yllemme kalpea sähkövalo, kun rakastelimme.     
  
En tiedä, hymyilyttävätkö vai punastuttavatko minua hämärät muistikuvani tuosta yöstä. Ehkä sekä että. Olen pitkästä aikaa rauhallinen. Jarkko tuntuu yhtä rauhalliselta. Keskitalven hysteerinen kriisimme melkein päättyi eroon. Mutta nyt ongelmat tuntuvat olevan takana. Seksi välillämme on aina toiminut. Mutta viime viikonloppuna olimme muutenkin samalla aaltopituudella, iloisia tai hiljaisia samaan tahtiin. Kun katsoimme toisiimme, silmissämme oli rakkauden ja ystävyyden lämpöä. Ja kun kävelimme kaupungilla kevätauringon kirkkaassa loistossa, Jarkko kiersi käsivartensa ympärilleni ja minä nojasin päätäni häntä vasten. 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Eroottinen päiväuni

Kun paras ystävä ghostaa

Kuinka paljon silloin rakastit minua, kun petit?

Kiitos ja näkemiin

Kriisin jälkeen

Muuri välillämme

Siedätyshoitoa häpeään

Tuskinpa soitan takaisin.