Kaksi poikaa - kumpi?

Seurustelen Tuomaksen kanssa ja samanaikaisesti rakastan Jarkkoa syntisen kovasti. Olen kävellyt silmät auki tähän umpikujaan. "Silmät auki", minä sanon ja tarkoitan sitä. Halusin vilpittömästi olla Jarkon kanssa puhdas ystävä, mutta tiesinhän minä, miten sinisilmäinen ajatuskin se oli. Meidän välillämme ei ollut ikinä mitään platonista ja kesyä; olimme aina intohimoisia niin vihassa kuin rakkaudessa. Silloin kun oli tylsää ja silloinkin kun olimme vakiintuneet väsymiseen asti, jossain pinnan alla kyti.

En ole syytön tähän tilanteeseen. Seurasin, miten viestittelymme kehittyi viileistä viattomuuksista avoimeen flirttaillun. Annoin omien tunteideni herätä unesta, joka ei kai koskaan kovin syvä ollutkaan. Aavistin mitä tulee tapahtumaan enkä koettanut estää. En hennonnut padota puroa ja nyt en pysty pysäyttämään koskea.

Tuomas ei ole kuka tahansa. Unelmoin Tuomaksesta vuosikaudet ja rakastan häntä. Ja nyt mielenrauhani on pirstaleina. Kun sallin itseni muistella Jarkkoa - . Riittää, että suljen silmäni, eikä päässäni ole yhtään oikeudentuntoista saati järkevää ajatusta. Ja se pelottaa minua, pelottaa, koska en halua loukata Tuomasta. Kuitenkin loukkaan häntä jatkuvasti rakastamalla ja haluamalla Jarkkoa. 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Eroottinen päiväuni

Kun paras ystävä ghostaa

Kuinka paljon silloin rakastit minua, kun petit?

Kiitos ja näkemiin

Kriisin jälkeen

Muuri välillämme

Siedätyshoitoa häpeään

Tuskinpa soitan takaisin.