Onnellinen!


En tiedä, mitä uskaltaisin julistaa... Ei niin, ettenkö olisi varma ja ettenkö tietäisi omat tunteeni. Sillä minulla ei ole epäilystäkään, ei pienintäkään. Olen vain hitusen taikauskoinen ja epäröin sanoa tätä ääneen: Olen niin onnellinen!

Eero on enemmän kuin, hän on niin - yksinkertaisesti hyvä kaikin mahdollisin tavoin. Kaikki mitä hän sanoo ja tekee, on hämmästyttävästi oikein. Oikein ja kohdallaan, juuri sitä mitä tarvitsen ja haluan. Joskus kun olen hänen kanssaan, sydämeni jättää pari lyöntiä väliin ja koen vain hurjaa, hengästyttävää tietoisuutta omasta onnestani. 

Tajuan vasta nyt, miten rikkinäinen olen ollut pitkän aikaa. Jokainen uusi päivä Eeron kanssa on kuin lääkettä sielulleni. Hän on niin kiltti minulle, niin huomaavainen ja hellä ja kärsivällinen. Mietin, että onko tämä totta ja voiko jotain näin kaunista oikeasti tapahtua minulle. 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Eroottinen päiväuni

Kun paras ystävä ghostaa

Kuinka paljon silloin rakastit minua, kun petit?

Kiitos ja näkemiin

Kriisin jälkeen

Siedätyshoitoa häpeään

Muuri välillämme

Tuskinpa soitan takaisin.