Tarpeeksi onnellinen

Arki on nyt kiireistä. Käyn luennoilla, luen tentteihin ja teen harjoitustöitä. Olen joutunut valitettavasti luopumaan väliaikaisesti polkupyöräilystä. Lunta on niin valtavasti jopa täällä Opiskelukaupungissa, jossa viime talvi oli käytännössä musta. Liikun bussilla, mutta mieluummin kävelen kouluun ja treeneihin lumenpehmeän kaupungin halki. Koko kaupunki on pukeutunut valkoiseen lumihuppuun: lehmukset ja kirkot, puistot, kivitalojen korkeat katot.

Kamppailulajin alkeiskurssin kolmet treenit rytmittävät viikkojani. Olen käynyt ryhmäliikunnassa, tanssikursseilla ja salilla, mutta nyt olen oppinut uuden tavan liikkua. Tykkään liikesarjoista ja potkuista. Pelkään vähän heitetyksi tulemista. Aiemmissa harrastuksissani ei ole ollut näin paljon uutta opittavaa ja tavoitteellisuutta. Oma mausteensa tuo lajin sosiaalinen puoli, koska vaikka kyseessä on yksilölaji, alkeiskurssimme on ryhmäytynyt hyvin.

Jarkon kanssa oli vuodenvaihteessa kriisi, josta selvisimme. Juuri nyt suhde on seesteinen ja etenee omalla painollaan. Olemme yrittäneet tavata joka toinen viikonloppu. Välimatka on niin pitkä, ettei tiheämpiin tapaamisiin oikeastaan ole mahdollisuuksia. Etäsuhteessa on omat ongelmansa, mutta olen tarpeeksi onnellinen näin. Ikävän kanssa oppii elämään. Luottaminen on joskus vaikeaa, mutta vaihtoehtojakaan ei ole.

Vaikka meillä on ollut kurjia väärinymmärryksiä ja riitoja, haluan olla hänen kanssaan. Minun on tarkoitus olla hänen kanssaan; juuri siltä minusta tuntuu vahvasti. Kuulun hänelle ja hän minulle. Totta ja kiistatonta on, että kaikesta huolimatta ja kaiken jälkeen minä vain rakastan häntä koko sielustani ja sydämestäni.   

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Eroottinen päiväuni

Kun paras ystävä ghostaa

Kuinka paljon silloin rakastit minua, kun petit?

Kiitos ja näkemiin

Kriisin jälkeen

Muuri välillämme

Siedätyshoitoa häpeään

Tuskinpa soitan takaisin.