Puhumisen sietämätön vaikeus

381.jpg

Ihan kuin perhe pelkäisi minua ja onnettomuuttani. Meillähän ei ole tapana keskustella vakavista asioista, ja nyt kukaan ei tiedä, mitä minulle sanoa. Isä kuppelehtii ympäriinsä ja puhuu ylettömän lempeällä äänellä, kohtelee minua kuin särkyvää lasia - mutta kuitenkaan mainitsematta Jarkon nimeä. Äiti on ohittanut koko asian ja käyttäytyy kuin mitään ei olisi tapahtunut. Pikkuveli, rakas pikkuveli oli Jarkon kanssa niin hyvä kaveri ja on nyt hämmentynyt, mutta ehdottoman lojaali minulle. Hän yrittää auttaa koettamalla naurattaa minua eikä kestä nähdä suruani. Yllättäen Mummo suuttui minulle. Hänen ajatuksenkulkuaan on vähän vaikea seurata, mutta hän todella piti Jarkosta ja koko ajatuksesta, että minulla oli Poikaystävä - ja kun ideaali hajosi, niin pettymys purkautui suuttumisena. En ole Mummolle vihainen: hän rakastaa minua suuttumisestaan huolimatta ja sitä rakkautta minun ei ole tarvinnut koskaan epäillä.

Tiedän selviäväni. Selviän koko ajan, joka päivä - tunti kerrallaan. Mutta salaa toivon, että joku kysyisi, miltä minusta tuntuu.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Eroottinen päiväuni

Kun paras ystävä ghostaa

Kuinka paljon silloin rakastit minua, kun petit?

Kiitos ja näkemiin

Kriisin jälkeen

Siedätyshoitoa häpeään

Muuri välillämme

Tuskinpa soitan takaisin.